سفارش قالب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





معرفی

سلام من محمدرضا تات هستم و قالب های زیادی

ساخته ام برای این که ما بتوانیم قالب مدنظرشما را

بسازیم میباید مشخصات کامل را بنویسید که از جمله

ی آن ها:


باید گفته شود برای کدامیک از نمونه ها ساخته شود

نمونه هایی که ما قالب های مخصوص آنهارا میسازیم


بلاگفا


بلاگ اسکای


_لوکس بلاگ


_پرسین بلاگ


_میهن بلاگ



نظرات شما عزیزان:

محمد عیسی سیدی
ساعت8:49---27 تير 1391
سلام من یک قالب می خواستم
از سیستم وبلاگ دهی لوکس
من یک قالب میخواستم بالاش با خط بزرگ نوشته باشه جوک سرا
عضویت اینام یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمدرضاتات در 8:28 | |